דרעי לנתניהו: מחקת את כל הישגי בגין

    דוד קורצווייל | צילום: בועז בן ארי No Comments on דרעי לנתניהו: מחקת את כל הישגי בגין
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי אמר במסגרת נאום 40 חתימות: שני ההישגים הגדולים של מנחם בגין היו לחבר את החרדים לחברה הישראלית והדאגה לשכבות החלשות. הממשלה בראשותך הצליחה בשנה האחרונה למחוק את כל ההישגים של מנחם בגין.

    כל שבוע כאילו יושבים מועצת חכמי הממשלה וחושבים איך לפגוע בחרדים, ולגרום להם לא להרגיש חלק מהחברה הישראלית. עוד לא התאוששנו מהסנקציות הפליליות, ואנחנו מתעוררים אתמול עם הכותרת שחרדים וערבים לא יקבלו כמו כל השאר. מזל שזה כולל גם את הערבים כך שבג"ץ לא יפסוק נגדנו וזה לא יעבור בג"ץ.

    הממשלה בראשותך לקחה את שני הציבורים הכי יקרים לליכוד, החרדים והשכבות החלשות, והתנתקה מהם. הרחקתם אותנו ואתם לא רוצים אותנו, ולכן המשימה שלנו היא להפיל את הממשלה. יש אנשים בממשלה שלא מעניין אותם שום דבר חוץ משנאה והסתה וקיטוב בעם".

    דרעי התייחס לחוק הגיור שמקודם בימים אלה ואמר: "הדיינים והרבנים שלנו עושים מאמצים עליונים כדי לתת הכשר לגיורים בצבא, ואתם הולכים לפרום את זה בגלל דילים פוליטיים מהחוקים של שבוע שעבר. אתם תגרמו לכך שיהיו פה פנקסי קהילות. ההישג הגדול של הממשלה הוא קיטוב, שנראה, התרסה ותחושה של ציבור גדול מאוד שהם לא אזרחים רצויים" סיים דרעי.



    0 תגובות